Polski bank rozwoju ogłosił przetarg nieograniczony na agencję, która kompleksowo wesprze go w działaniach promocyjnych. Agencja ma współtworzyć z BGK m.in. strategie reklamowe offline i online służące promocji bankowych produktów, usług i rozwiązań (w tym produktów finansowanych ze środków unijnych) oraz budowie i umacnianiu wizerunku banku.
Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę ATL, BTL, digital i influencer marketing, a także dobór i negocjowanie uczestnictwa BGK w wydarzeniach zewnętrznych. Zadaniem do zrealizowania w przetargu jest przygotowanie strategii działań komunikacyjnych dla produktu pożyczek unijnych. Wybrana agencja będzie współpracować z domem mediowym banku.
- Nasz bank każdego dnia wspiera Polaków i służy rozwojowi Polski. Chcemy mówić o tym głośno i budować świadomość o naszych działaniach. Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak istotną rolę odgrywa BGK - mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.
Oferty można składać na elektronicznej platformie zakupowej Banku Gospodarstwa Krajowego pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl. Otwarcie ofert nastąpi 2 marca br.
Zwycięska firma będzie pracować dla banku przez 24 miesiące, z opcją przedłużenia umowy o kolejne 2 lata. Łączny budżet wynosi 20 mln zł netto.
Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Jest inwestorem w funduszach, których aktywami zarządza Polski Fundusz Rozwoju. Pracownicy banku mają wysokie kompetencje w realizacji projektów służących rozwojowi kraju. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne - pierwsze z nich uruchomił w Brukseli. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Odgrywa znaczącą rolę w realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która jest kluczowym dokumentem w polityce gospodarczej Polski. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów. Agencje reklamowe, które chcą pomóc mu w tej działalności powinny zapoznać się z ogłoszeniem przetargowym dostępnym na elektronicznej platformie zakupowej banku pod adresem: https://bgk.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/164542/wybor-agencji-reklamowej-wspierajacej-dzialania-promocyjne-w-tym-reklamowe-banku-gospodarstwa-krajowego-1