W 95-lecie powstania polski państwowy bank rozwoju chce opowiedzieć o swojej roli we wspieraniu rozwoju społeczno-gospodarczego kraju. Stworzenie kompleksowej strategii promocyjnej powierzy wybranej w przetargu agencji. Postępowanie przetargowe już się rozpoczęło.
Na elektronicznej platformie zakupowej Banku Gospodarstwa Krajowego pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl bank opublikował już ogłoszenie przetargowe. Współpraca z agencją reklamową ma przede wszystkim dotyczyć działań promocyjnych związanych z 95-leciem banku i umacnianiem jego wizerunku jako polskiego banku rozwoju – jedynego takiego banku w Polsce.
Agencja reklamowa będzie odpowiedzialna za stworzenie i realizację strategii promocji oraz zapewnienie zespołów kreatywnego oraz do obsługi klienta. Wybrany partner wesprze BGK w działaniach reklamowych offline, online, ATL, BTL oraz digital. Wśród zadań do zrealizowania są między innymi: opracowanie key visuala kampanii, produkcja spotów reklamowych, billboardów i grafik.
Jesteśmy instytucją, której podstawowym celem nie jest maksymalizacja zysku, lecz rozwój kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. Każdy odnowiony skwer, każda oszczędzona godzina dzięki nowej drodze czy każdy nowy lokal socjalny, jest tym, na co pracujemy każdego dnia. Każda mała firma, która chce urosnąć, która zdecyduje się rozwijać poza granicami Polski może tego dokonać dzięki naszemu zaangażowaniu. Chcemy o tym mówić w 2019 roku, roku naszego jubileuszu i dlatego poszukujemy partnera, który pomoże nam to zrobić jak najskuteczniej. – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.
Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Jest inwestorem w funduszach, których aktywami zarządza Polski Fundusz Rozwoju. Pracownicy banku mają wysokie kompetencje w realizacji projektów służących rozwojowi kraju. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne - pierwsze z nich uruchomił w Brukseli. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Odgrywa znaczącą rolę w realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która jest kluczowym dokumentem w polityce gospodarczej Polski. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów. Agencje reklamowe, które chcą pomóc mu w tej działalności powinny zapoznać się z ogłoszeniem przetargowym dostępnym na elektronicznej platformie zakupowej banku pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/94211/wybor-agencji-reklamowej-wspierajacej-dzialania-promocyjne-w-tym-reklamowe-banku-gospodarstwa-krajowego.