Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zorganizował dwie kampanie informacyjne w Stanach Zjednoczonych. Kampanie te mają uświadamiać opinię publiczną o konsekwencjach wojny Rosji z Ukrainą, zwłaszcza o kryzysie humanitarnym i wyzwaniach wynikających z wojny. Bank do przeprowadzenia kampanii wybrał dwie agencje – AMWPR i MikeWorldWorldwide (MWW).
- 757 mln wyświetleń/UMPV
- Średni CTR (współczynnik kliknięć do wyświetleń) w płatnych kampaniach mediowych wyniósł 0,21%
- Ok. 140 tys. osób odwiedziło niestandardową instalację „The sunflower garden”

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) to polski bank rozwoju, jedyna taka instytucja w kraju. BGK wspiera zrównoważony rozwój społeczno-gospodarczy Polski. Jego działania wpływają na powstawanie miejsc pracy, budowę mieszkań, rozwój infrastruktury i poprawę jakości powietrza. Bank dba o przyszłe pokolenia - buduje kapitał społeczny, rozwija przedsiębiorczość i zapewnia odpowiedzialne finansowanie. Jest obecny w każdym regionie Polski, a także za granicą - ma swoje przedstawicielstwa w Brukseli, Londynie, Frankfurcie nad Menem i Amsterdamie. BGK wspiera eksport i ekspansję zagraniczną polskich firm. Jest pomysłodawcą, współzałożycielem i głównym udziałowcem Funduszu Trójmorza, który inwestuje w infrastrukturę transportową, energetyczną i cyfrową w krajach regionu Trójmorza. BGK, poprzez współpracę z biznesem, sektorem publicznym i instytucjami finansowymi, odpowiada na potrzeby gospodarcze oraz podejmuje szereg inicjatyw promujących zrównoważony rozwój.